loading...
4aryan
Admin بازدید : 948 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)

 

سری بازی های Real Football همیشه جزء پرطرفدارترین بازی های موبایل بوده است و حالا با انتشار نسخه جدید این سری بازی با نام Real Football 2014 اوج هیجان فوتبال واقعی را با گرافیک بالاتر و واقعی تر نسبت به نسخه های قبلی تجربه کنید. در بازی Real Football شما میتوانید خودتان را بسازید تمرینات حرفه ای کنید به تیم های بزرگ دنیا از جمله رئال مادرید,بازسلونا,منچستر,یوونتوس و ... بپیوندید و اوج هنرنمایی خود را نشان دهید! نسخه جدید Real Football با بهبود نواقص قبلی خود اقدام به انتشار بازی متفاوتی از فوتبال را برای شما به ارمغان می آورد.

 

 

 

 

 

 

Admin بازدید : 1019 سه شنبه 13 اسفند 1392 نظرات (0)

 

 

Hitman 1 دانلود بازی قدیمی هیتمن 1   Hitman Codename 47

 

این بازی به هیتمن ۱ نیز معروف است و جزو بازی های قدیمی محسوب میشود این بازی توسط شرکت IO Interactive شرکت دانمارکی ساخته شده است داستان بازی به مامور کارکشته سازمان Agent 47 تمرکز دارد فردی که لقت قتل خاموزش را به خود اختصاص داده است مامور ۴۷ پس از جریاناتی به استخدام سازمان International Contract Agency که یک سازمان اروپایی می باشد در می آید که این سازمان،‌ یک سازمان نامشروع و پنهان است که سرویس های قتل و مزدوری را میسر و تامین می سازد. مأموریت هایی که وی انجام می دهد در مکانهای متفاوتی می باشد و به گونه ای این مأمور در حال سفر بین کشورها و شهر های کلمبیا، مجارستان، هنگ کنگ و هلند می باشد.

ماجرای بازی در بیمارستان شروع میشود او پس از بلند شدن بلندگوی بیمارستان از خواب بیدار میشود و میبیند که آژیر خطر در بیمارستان بلند شده است دستوراتی را در این بازی خواهید گرفت مثلا تعویض لباس – تعویض اسلحه – حمله به مکان های مختلف و…
در اول بازی به شما آموزش های ویژه داده خواهد شد مثل تیر اندازی – نبرد تن به تن که کم کم به ویژگی ها و قابلیت های این مامور پی خواهید برد.

این بازی کاملا سه بعدی است و طراحی خاصی که در زمان خود روی این بازی استفاده شده است و با تصاویر خیره کننده طراحی شده است این بازی با حجم کمی که دارد نسبت به حجم کم کیفیت بالایی را نیز داراست.

نحوه نصب و اجرای این بازی : پس از دانلود فایل را از حالت زیپ خارج سازید و در مکان مناسب هارد بازی را نصب کرده و کرک بازی را در پوشه crack در مکان نصب بازی کپی نمایید و از بازی لذت ببرید.

 

 

Admin بازدید : 661 سه شنبه 13 اسفند 1392 نظرات (0)

 

Banished دانلود بازی استراتژیک تبعید   Banished

Banished یک بازی استراتژیک شهرسازی است. در این بازی شما کنترل مردمانی را به دست دارید که از شهر خویش تبعید شده اند و به امید بر پا کردن یک شهر جدید ، قدم به این مکان نهاده اند. تنها سرمایه آن ها لباس هاییست که بر تن دارند و البته یک گاری پر از منابع مورد نیاز برای ساخت شهر که از محل زندگی سابق خود، همراه آورده اند. هدف بازی این است که بتوانید مردم خود را زنده نگه دارید و از یک مکان خالی از سکنه، یک تمدن عظیم به وجود آورید. راه های تغذیه مردم عبارت است از شکار، جمع آوری خرمن،کشاورزی، تجارت و ماهی گیری. مردم سرمایه اصلی شما هستند و روال زندگی آن ها طبیعی است. برای شما کار می کنند، کودکانی به دنیا می آورند و سرانجام دوران پیری و مرگ آن ها فرا می رسد. پس از تکمیل ساخت و سازها، حاصل دسترنج خود را مشاهده نمایید و از آبادانی که خود در یک سرزمین بکر به وجود آورده اید، لذت ببرید.

مطمئنا علاقه مندان به بازی های سبک استراتژی پیش از این بازی، بازی های بسیاری را که حول محور آبادانی یک منطقه طراحی و ساخته شده اند، بازی کرده اند، اما این بازی نکات و ویژگی های قابل توجهی دارد که باعث می شود از گذراندن وقت خود به آبادانی کشور تبعید شدگان، لذت ببرید. در ادامه برخی از این نکات که در سایر بازی های به این سبک کمتر به آن ها توجه شده بود، را مورد بررسی قرار می دهیم.
ویژگی های بازی :

در این بازی از تصاویر بسیار زیبا با گرافیک بالایی استفاده شده است و این در حالی است که به نسبت داشتن چنین گرافیک بالایی از حجم کمی برخوردار می باشد.
ویژگی های جدیدی به گیم پلی بازی اضافه شده است که در بازی های پیشین موجود نبود، مثلا شما می توانید دستور دهید که ساکنان شهر، درختان ،سنگ ها و سایر قسمت های زمین را که مزاحم ساخت و ساز شما هستند، از سر راه بردارند.
نکته قابل توجه دیگر امکان تنظیم و کشیدن راه توسط بازیکن است. بازیکن می تواند راه های جدیدی احداث کند و آن ها را مدیریت نماید.
بازیکن باید خود را برای مدیریت حوادث غیر قابل پیش بینی آماده کند. مثلا ممکن است آتش همه دسترنج شما را تبدیل به خاکستر نماید.

OS: XP SP3 / Vista / Windows 7 / Windows 8
Processor: 2 GHz Dual Core processor
Memory: 512 MB RAM
Graphics: 512 MB DirectX 9.0c compatible card (SM 2.0+)
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 150 MB available space
Sound Card: Any

Welcome to the world of Banished! In this city-building strategy game, you control a group of exiled travelers who decide to restart their lives in a new land. They have only the clothes on their backs and a cart filled with supplies from their homeland.
The objective of the game is to keep the population alive and grow it into a successful culture. Options for feeding the people include hunting and gathering, agriculture, trade, and fishing. However, sustainable practices must be considered to survive in the long term.

The townspeople of Banished are your primary resource. They are born, grow older, work, have children of their own, and eventually die. Keeping them healthy, happy, and well-fed are essential to making your town grow. Building new homes is not enough—there must be enough people to move in and have families of their own.

 

Admin بازدید : 1064 سه شنبه 13 اسفند 1392 نظرات (0)

 

 

Farmington دانلود بازی مزرعه داری زمستانی   Farmington Tales 2 Winter Crop v1.0

برای امروز شما همراهان پی سی آی یک بازی مزرعه داری متفاوت در فصل زمستان آماده کرده ایم . این بازی شامل مراحل بسیاری می باشد. ۸۵ پازل ، ده ها آیتم باز شدنی با افکت های زیبای زمستان از ویژگی های بازی Farmington Tales 2  است.

شخصیت های این بازی فلوید و داهیلا ، دو زن و شوهر بازنشسته هستند که اوقات فراغت خود را در مزرعه کوچک جلو خانه شان می گذرانند. شما باید به این زوج سالمند کمک کنید تا در امور کشاورزی شان موفق شوند و محصولات خوبی به ثمر برسانند .

 

 

Admin بازدید : 343 سه شنبه 13 اسفند 1392 نظرات (0)

 

دانلود فیلم ایرانی میگرن با لینک مستقیم و کیفیت عالی


دانلود فیلم میگرن با کیفیت خوب و لینک مستقیم

موضوع : اجتماعی

فرمت : mkv

حجم : ۳۷۷ مگابایت

محصول : ایران

سال ساخت : ۱۳۹۱

کارگردان : مانلی شجاعی فرد

بازیگران : گوهر خیراندیش، پانته‌آ بهرام، رضا کیانیان، هنگامه قاضیانی، سهیلا رضوی، شاهرخ فروتنیان، هدایت هاشمی، افشین هاشمی، صفا آقاجانی، حسین سلیمانی، مجتبی بی‌طرفان و…  بازیگران خردسال: نیکی نصیریان، پارسا مشیری، مبیناسادات آتشی

خلاصه داستان :   « میگرن » داستان موازی زندگی زنانی است هرکدام در شرایطی متفاوت تنهایی را تجربه می کنند. یکی با فرزند ۹ ساله اش، یکی با دو فرزند و شوهر بی مسئولیتش و سومی هم با خرد کردن سبزی…

میگرن (فیلم) فیلمی به کارگردانی و نویسندگی مانلی شجاعی فرد ساختهٔ سال ۱۳۹۰ است.

 

Admin بازدید : 647 سه شنبه 13 اسفند 1392 نظرات (0)

 

دانلود فیلم ایرانی سلام زندگی با لینک مستقیم و کیفیت عالی


دانلود فیلم سلام زندگی با کیفیت خوب و لینک مستقیم

موضوع : طنز

فرمت : mkv

حجم : ۶۸۳ مگابایت

محصول : ایران

سال ساخت : ۱۳۹۲

کارگردان : کریم رجبی

بازیگران : یوسف صیادی، شهاب عباسی، مهتاج نجومی، عباس جمشیدی، سیاوش قاسمی، کریم قربانی، سید‌رضا حسینی، زهرا اویسی، سحر ترکمانی، ناهید روزبهانی، فریبا امینیان و با حضور مهران رجبی، سحر ولدبیگی، احمد پورمخبر و حلیمه سعیدی.

خلاصه داستان : شراکت یک مرد و زن روی ساختن یا نساحتن یک ملک باعث میشود اقای جعفری تعدادی از پسران فامیل را برای اجرای نقش خود به ساختمان بیاورد ولی از طرفی خانم مصباح هم بیکار ننشسته…

 

Admin بازدید : 197 سه شنبه 13 اسفند 1392 نظرات (0)

 

دانلود فیلم ایرانی راه آبی ابریشم با لینک مستقیم و کیفیت عالی

دانلود فیلم راه آبی ابریشم با کیفیت خوب و لینک مستقیم

موضوع  : تاریخی

فرمت : mkv

حجم : ۹۰۰ مگابایت

محصول : ایران

سال ساخت : ۱۳۹۱

کارگردان : محمد رضا بزرگ نیا

بازیگران : بهرام رادان، داریوش ارجمند، رضا کیانیان، پگاه آهنگرانی، پیام دهکردی، مهدی میامی، محسن حسینی، فرشید صمدی‌پور، هوشنگ قوانلو، محمدعلی قویدل، حمیدرضا میلاد و عزت الله انتظامی

خلاصه داستان : این فیلم، داستان سفر دو کشتی ناخدا سلیمان سیراف و ناخدا ادریس را روایت می‌کند که برای اولین بار می‌خواهند مال‌التجارهٔ خود را از میان دریا عبور داده، به چین ببرند (تا پیش از آن کشتی‌ها از کنارهٔ ساحل عبور می‌کردند تا راه را گم نکنند). در اوج تاریخ دریانوردی ایرانیان، شاذان ابن یوسف که به تحصیل علم نجوم در دارالعلوم شیراز مشغول است پیشنهاد شغل کتابت کشتی را می‌پذیرد و به همراه دو کشتی سلیمان و ادریس به سفری دشوار و ناممکن می‌رسد. او از حوادث و ماجراهای این سفر ره‌نامه می‌نویسد.

Admin بازدید : 541 سه شنبه 13 اسفند 1392 نظرات (0)

 

دانلود فیلم ایرانی شیش و بش با لینک مستقیم و کیفیت عالی

 

دانلود فیلم شیش و بش با کیفیت خوب و لینک مستقیم

منتشرکننده : گروه استاروی

موضوع : اجتماعی

سال ساخت : ۱۳۹۰

فرمت : wmv , avi

حجم : ۳۵۷ ۶۴۱ مگابایت

محصول : ایران

کارگردان : بهمن گودرزی

بازیگران : محمد رضا گلزار، امین حیایی ، آنا نعمتی، بیتا فرهی ،میرطاهر مظلومی ،شهنام شهابی ، تانیاجوهری و رضا رشید پور

خلاصه داستان : داستان فیلم شیش و بش درباره ۲ دوست صمیمی و به قول خودشان فابریک است که بعد از انجام یک کلاهبرداری، به زندان می افتند و در آنجا با پیرمردی رو به مرگ آشنا می شوند که ادعا می کند از نقشه گنج بسیار با ارزشی آگاه است. این نقشه گنج طبق تعاریف پیرمرد، هر تکه اش در یک خانه وجود دارد و حالا باید این ۲ دوست صمیمی که هوای میلیاردر شدن به سرشان زده، سعی کنند تا هرطور که شده این گنج را بیابند. اما آنها در این راه مدام روی نامردی را سفید می کنند و. …

شیش و بش فیلمی به کارگردانی بهمن گودرزی، تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته و نویسندگی محمدرضا گلزار ساخته سال ۱۳۸۹ است، این فیلم همزمان با عید فطر ۱۳۹۰ اکران شد.

 

 

VN:F [1.9.22_1171]

تعداد صفحات : 12

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 97
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 97
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 106
  • بازدید امروز : 78
  • باردید دیروز : 326
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,287
  • بازدید ماه : 5,751
  • بازدید سال : 31,103
  • بازدید کلی : 303,461