loading...
4aryan
Admin بازدید : 696 یکشنبه 02 شهریور 1393 نظرات (0)

 

 

Crysis 2 دانلود بازی کرایسیس 2   Crysis 2

(دانلود در یک پارت – لینک مستقیم)

(نسخه ی فشرده شده – BlackBox)

Crysis عنوانی بود که با انتشارش، ثابت کرد که استودیو Crytek، قادر است در هر نسل پارا کمی فراتر از مرز ها و خط قرمز ها بگذارد. کرایسیس از آن دسته بازی هاییست که تا سالیان سال چه از نسخه های قدیمی اش و چه از نسخه های جدیدش، به طرز سرسام آوری استقبال خواهد شد. با پیشرفت دنیای بازی های کامپیوتری و ورود به نسل هشتم، اما باز هم برای تست کردن کارت های گرافیکی قوی از بازی Crysis 1 استفاده میشود و نتایج آن برای سنجش میزان قدرت کارت های گرافیکی مورد بررسی قرار میگیرد. این دقیقا کاری است که استودیو Crytek انجام میدهد. پا را حداقل یک قدم فراتر از مرز ها، در هر نسل، میگذارد و نتیجه اش این میشود. نسخه ی دوم بازی Crysis، از موتور قدرتمند CryEngine 3 استفاده میکند. داستان بازی سه سال پس از ماجرای نسخه قبل اتفاق می افتد. بیشتر شهرهای بزرگ دنیا مورد هجوم و حمله بیگانگان فضایی قرار گرفته اند و یکی از بزرگترین حملات در شهر نیویورک انجام شده است. تقریباً تمام مردم نیویورک در حال فرار از شهر هستند و تنها تعداد خیلی کمی از آن ها باقی مانده اند. ارتش توانایی مبارزه با سلاح های پیشرفته بیگانگان را ندارد. گروهی به نام Crynet قصد دارد از فرصت استفاده کرده و کنترل شهر را در دست بگیرند. همچنین همانگونه که در نسخه ی اول بازی توضیح داده شد، با پیشرفت علم لباس های پیشرفته ای از جنس نانو ساخته شده اند. که این لباس ها، یک انسان معمولی را به یک ابر سرباز تبدیل می کند. در ابتدای بازی شما یک سرباز معمولی هستید که برای مقابله دربرابر بیگانگان و دفاع از شهر به نیویورک فرستاده می شوید. ناگهان حمله ای صورت می گیرد و زیردریایی شما منفجر می شود. تمام هم تیمی هایتان می میرند، ولی شخصی به نام پرافت که Nanosuit به تن دارد، شما را نجات می دهد. پس از به هوش آمدن، مشاهده می کنید که Nanosuit به تن شما است و در حقیقت پرافت لباس خود را تن شما کرده است تا ماموریت ناتمام وی را به انجام برسانید. داستان بازی شاید یکی از برترین نقاط قوت بازی باشد. هرچه در روند بازی جلوتر بروید، داستان بازی نیز زیباتر و جذابتر میشود. این داستان قوی، در کنار گیم پلی فوق العاده، گرافیک خیره کننده و صداگذاری ها و افکت های جذاب، نوید یک شاهکار به تمام معنا را میدهند که قرار است در صفحه ی مانیتور کامپیوتر شما اتفاق بیفتد.

 

تصاویری از محیط بازی:

Crysis 2 S1 180x101 دانلود بازی کرایسیس 2   Crysis 2 Crysis 2 S2 180x101 دانلود بازی کرایسیس 2   Crysis 2

Crysis 2 S3 180x101 دانلود بازی کرایسیس 2   Crysis 2 Crysis 2 S4 180x101 دانلود بازی کرایسیس 2   Crysis 2

 

سیستم موردنیاز برای اجرای بازی Crysis 2 :

OS :Windows XP / Vista / 7
CPU :Intel Core 2 Duo 2.3 GHz, AMD Athlon 2.4 GHz or better
Memory: 4Gb
H.D.D: 14 GB Free Space
Graphics: NVIDIA GeForce 9500 GT/ Radeon HD 4000 , With 1Gb VRam
DirectX Version: 10

 

 

راهنمای نصب بازی


- قبل از شروع نصب بازی، آنتی ویروس سیستم خود را غیر فعال کنید.
(این بازی به صورت کامل کرک شده و نیازی به کرک کردن ندارد.)


 

راهنمای دانلود

برای دانلود ، روی لینک دانلود کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و صبر کنید تا دانلود تمام شود. اگر از نرم افزار مدیریت دانلود استفاده نمی کنید ، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود ( Internet Download manager ) استفاده کنید.
در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است از صفحه تماس با ما آن را اطلاع دهید تا سریعا مشکل برطرف شود .
فایل های به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر و راحت فشرده شده اند ، برای خارج کردت فایل ها از حالت فشرده می توانید از نرم افزار ( Winrar و یا Winzip ) استفاده کنید و یا مشابه آن استفاده کنید.
فایل های Crack و patch به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها و فایروال ویندوز به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند . در این گونه مواقع موقتا آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید و پس از اتمام کارتان مجددا فعال کنید .
توجه داشته باشید که از این پس فایلهایی که حجم آنها بالای 100 مگابایت می باشد قابلیت 5% ریکاوری دارند . به همین دلیل مشکل اکسترکت کردن فایلها تقریبا به صفر می رسد . پس اگر با مشکل اکسترکت کردن فایلها روبرو شدید کافیست نرم افزار Winrar را اجرا کنید . سپس از داخل نرم افزار فایلهای دانلود شده را انتخاب و در بالای نرم افزار بر روی Repair کلیک کرده و مسیری را برای دخیره مجدد انتخاب نمایید .

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 97
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 97
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 106
  • بازدید امروز : 140
  • باردید دیروز : 326
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,349
  • بازدید ماه : 5,813
  • بازدید سال : 31,165
  • بازدید کلی : 303,523