loading...
4aryan
Admin بازدید : 265 سه شنبه 13 اسفند 1392 نظرات (0)

 

بازی جدید و فوق العاده زیبای Real Soccer 2011 یک بازی فوتبال بسیار مهیج می باشد که چند سالی هست طرفدارای بسیاری پیدا کرده است. این بازی را می توانید از سایت  فور آریان در ابعاد ۲۴۰×۳۲۰ , ۳۲۰×۲۴۰ به صورت جاوا دریافت نمایید.

این بازی توسط شرکت Gameloft تولید شده است.

 

Admin بازدید : 285 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)

 

مجموعه دو ورژن دیکشنری انگلیشی به فارسی pmd که با فرمت جاوا که قابل نصب بر روی اکثر گوشی ها می باشد  که توسط سایت فور آریان در اختیار شما قرار گرفته است.


Admin بازدید : 1421 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)

 

Opera Mini نام محبوب ترین مرورگر در عرصه موبایل برای انواع سیستم عامل هاست که بدون شک هنوز هیچ کاوشگر اینترنتی به راحتی و سرعت آن تولید نشده است.
اگر شما نیز جزو کاربران میلیونی اپرا مینی باشید احتمالا در جریان هستید ماه هاست سرور های آن از کار افتاده اند و تنها برخی اپرا مینی ها با سرور ویرایش شده قادر به کار کردن هستند که اکثر آنها نیز دیگر کار نمیکنند.
در این مطلب از سایت فور آریان نسخه ای جاوا از اپرا مینی آماده دانلود شده است که سرور ها آن کاملا سالم میباشند و قادرند به راحتی انواع سایت ها را با سرعتی بسیار بالا برای شما لود کنند.
این نسخه از Opera Mini روی همه ی گوشیهای جاوای غیر لمسی نوکیا،سونی اریکسون،سامسونگ و تمام گوشی های لمسی نوکیا (s60v5,symbian^3,belle,anna) و گوشیهای جاوای لمسی سامسونگ(مانند گوشیهای کوربی) متناسب است به خوبی کار میکند.

براى دانلود این برنامه اندروید ازموبایل دانلود به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

 


 

Admin بازدید : 578 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)

 

ورژن فارسی شده نرم افزار Blue FTP که بصورت جاوا ارائه گردیده است را میتوانید هم اکنون در سایت فور آریان دانلود و مورد استفاده قرار دهید.

امکانات این برنامه:
 
● استخراج فایل های فشرده از جمله zip , tar ,jar them و . . .
● استخراج فایلهای فشرده دارای پسورد
● فشرده سازی فایلها
● مخفی کردن فایلها
● تغییر نام
● تغییر پسوند
● قابلیت سرچ یا جستجو
● حذف , جابجایی
● چند زبانه بودن
● نفوز به گوشی دیگران و کپی فایلها
● و . . .



Admin بازدید : 532 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)

 

 

farm frenzy 4 دانلود بازی فارم فرنزی 4 برای کامپیوتر   Farm Frenzy 4مجموعه بازی های فارم فرنزی جز معروف ترین و جذاب ترین بازی های فانتزی هستند که همیشه مورد استقبال بازی بازان ، علی اخصوص دختران قرار می گرفته است . بازی Farm Frenzy 4 که در استودیو بازی سازی ملستا ساخته شده و شرکت Alawar Entertainment آن را برای کامپیوتر در سال ۲۰۱۳ منتشر کرده است ، نسخه جدید بازی Farm Frenzy است که در سبک مزرعه داری ، فکری ، مدیریتی و در اصل یک شبیه ساز برای کشاورزی و دامپروری محسوب می شود و از گرافیک سه بعدی و بالایی برخوردار است . شما باید در این بازی به مدیریت مزرعه و پرورش حیوانات مختلف بپردازید. بعد از کامل کردن هر کدام از مسئولیت ها پول خواهید گرفت . همچنین می توانید به دنبال ایتم های مخفی در بازی بگردید و آنها را پیدا کرده تا سریعتر مراحل را به پایان برسانید. از جمله ویژگی های برتر این بازی اضافه شدن حیوانات جدید ، وسایل نقلیه متنوع تر و مراحل بیشتر نسبت به نسخه های قبلی است. برای دانلود نسخه جدید بازی فارم فرنزی با پی سی آی همراه باشید.

 

Farm Frenzy 4 ss1 180x148 دانلود بازی فارم فرنزی 4 برای کامپیوتر   Farm Frenzy 4     Farm Frenzy 4 ss2 180x148 دانلود بازی فارم فرنزی 4 برای کامپیوتر   Farm Frenzy 4


Admin بازدید : 322 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)

 

دانلود سریال جدید و بسیار دیدنی شاهگوش با لینک مستقیم و کیفیت بالا

دانلود سریال شاهگوش با لینک مستقیم

موضوع : طنز

سال انتشار : ۱۳۹۲

مدت زمان : ۴۰ دقیقه

فرمت : Mkv

حجم : ۳۵۰ Mb

کارگردان : داوود میرباقری

بازیگران : فرهاد اصلانی، محسن تنابنده، اکبر عبدی، مرجانه گلچین، طناز طباطبایی، حمیدرضا آذرنگ، احمد مهران‌فر، شهرام حقیقت دوست، هادی کاظمی، رسول نجفیان حامد میرباقری، الهام پاوه نژاد، مصطفی طاری و ….
خلاصه داستان : داستان شاهگوش در مورد اکبر عبدی کله‌پزی است که عشقش به استقلال را با هیچ چیز دیگر جایگزین نمی‌کند. او دختری دارد با بازی طناز طباطبایی که دخترک خواستگاری پرسپولیسی دارد و همین تعلق رنگی است که با مخالف پدر روبرو می شود. نقش پسرک خواستگار را حامد میرباقری فرزند پسر داوود بازی می‌کند و…

توضیحات :  شاهگوش نام سریال کمدی ویدئویی در۲۶ قسمت ۶۰ دقیقه‌ای به نویسندگی و کارگردانی داوود میرباقری تولید شده در سال ۱۳۹۲ است. سریال شاهگوش توسط شرکت تصویر گستر پاسارگاد تولید و عرضه می شود.

حدود نیمی از ماجراهای ۲۶ قسمت سریال “شاهگوش” در کلانتری می‌گذرد که این لوکیشن در یک هنرستان در شهرک قائم تهران قرار دارد.

از جمله انتقاداتی که به سریال وارد شد در مورد گریم محسن تنابنده بود که کاملا شبیه ابی است . محسن چاووشی به جای محسن تنابنده ( ابی ) خوانندگی می کند .

 

 

VN:F [1.9.22_1171]
Admin بازدید : 420 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)

 

دانلود فیلم دربند با لینک مستقیم و کیفیت عالی



موضوع (ژانر) : اجتماعی

محصول : ایران

فرمت : mkv

سال ساخت : ۱۳۹۱

کارگردان : پرویز شهبازی

بازیگران : نازنین بیاتی، احمد مهرانفر، پگاه آهنگرانی، بهرنگ علوی، فرید الدین سماواتی

خلاصه داستان : این فیلم در مورد دختر دانشجویی‌‌ست که برای ادامه تحصیل در تهران با دختر ناشناسی هم خانه می‌شود. او در محیط جدیدی قرار گرفته و شرایط خاص این خانه و آدم‌هایش پای او را به ماجراهایی پیچیده‌ می‌کشد. این فیلم حضور او در این محیط را بررسی می‌کند؛ اینکه او چطور می‌تواند خود را در این جو حفظ کند و یا چگونه باید از لغزش خود جلوگیری نماید؟ اتفاقاتی نیز برای او رخ می‌دهد که با توجه به سطح تربیتی و محیط خانواده خود از آن سربلند بیرون خواهد آمد.

توضیحات و اخبار این اثر : دربند (فیلم) فیلمی به کارگردانی و نویسندگی پرویز شهبازی ساختهٔ سال ۱۳۹۱ است. از نظر ساختار سینمایی می توان گفت «دربند» بهترین فیلم چندس ال اخیر سینمای ایران است. همکاری پرویز شهبازی که وسواس خاصی در کارگردانی دارد با هومن بهمنش که فیلمبردار جوان خوش ذوقی است باعث شده که «دربند» از لحاظ بصری تبدیل به یک اثر قابل توجه شود.

برنده چندین جایزه سیمرغ بلورین از جشنواره فجر

 

VN:F [1.9.22_1171]
Admin بازدید : 427 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

 

دانلود فیلم ایرانی اینجا ایرانه با لینک مستقیم و کیفیت عالی

دانلود فیلم اینجا ایرانه با کیفیت خوب و لینک مستقیم

موضوع  : اجتماعی

فرمت : mkv

حجم : ۵۵۰ مگابایت

محصول : ایران

سال ساخت : ۱۳۹۱

کارگردان : فرید مرسی

خلاصه داستان : صحنه های مهیج و نقطه جوش از حامد بهداد، اشکان خطیبی و ناگفته های جذاب از آناهیتا همتی، کامبیز دیرباز، سیروان خسروی و…

 مجموعه “اینجا ایرانه…” به تهیه کنندگی و کارگردانی فرید مرسی می باشد. این مجموعه که شامل قسمت های مختلفی با عناوین: دوربین مخفی از مشاهیر، یک فنجان چای ، پارکور، بارکد و … است مراحل بازبینی در وزارت ارشاد را پشت سرگذارده و به زودی وارد شبکه نمایش خانگی می شود. بخش بارک هم شامل اولین فیلم کوتاه اکشن است که میتوان آن را به لحاظ تکنیکی جلوتر از سینما و تلویزیون ایران دانست. از دیگر بخش های این مجموعه بخشی چند دقیقه ای آموزش دفاع شخصی توسط قهرمان ایرانی کیک بکس جهان است که یکی از نواوریهای مجموعه رسانه ای “اینجا ایرانه” محسوب میگردد.در قسمت پارکور نیز برای نخستین بار در ایران زیبا ترین و تکنیکی ترین مستند ورزشی را در زمینه( پارکور و فری راننینگ) به همراه نماهنگ های زیبا به نمایش خواهد گذاشت.

 

تعداد صفحات : 12

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 97
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 97
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 106
  • بازدید امروز : 98
  • باردید دیروز : 326
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,307
  • بازدید ماه : 5,771
  • بازدید سال : 31,123
  • بازدید کلی : 303,481